logos

Smart innovative MBA Strategy managementдля власників та керівників бізнесу

mba_100215
УНІКАЛЬНІСТЬ ФОРМАТУ ПРОГРАМИ:

Програму читає зіркова команда тренерів, які є визнаними експертами у відомих бізнес-школах України, Литви, Чехії, США та Швейцарії.

Програма є модульною і слухач завершує навчання лише після проходження 3-х модулів (у випадку пропуску модуля його можна пройти з паралельною групою).

Програма створена спеціально для керівників великого бізнесу з урахуванням реалій українського ринку.

Завдання програми

  • навчити практичним навикам ефективного управління підприємством;
  • передати досвід сучасних успішних підприємств та експертів бізнесу;
  • надати фахові консультації професійних тренерів та практиків бізнесу;
  • сприяти встановленню ділових контактів з MBA Alumni.

Формат програми

  • Модульне навчання (3 дні протягом 1 міс.)

Програма Smart Innovative MBA Strategy management – спрямована на розвиток стратегічних аспектів мислення керівника підприємства та створення групи підприємств, щоб позбавитись конкуренції та зайняти домінуючу позицію на ринку.

Графік модулів програми*:

модуль 1-SM: 6-7-8 червня або 20-21-22 червня 2019 р.

модуль 2-SM: 19-20-21 вересня 2019 р.

модуль 3-SM: 24-25-26 жовтня 2019 р.

Модулі програми

Модуль 1-SM.  ПОБУДОВА КОРПОРАТИВНИХ ЕКО-СИСТЕМ У БІЗНЕСІ

День 1.

Еко-системи та інструменти їх побудови.

  • Що таке еко-система і принципи її функціонування
  • Аналіз власного бізнесу з точки зору відповідності еко-системі (практичне завдання).
  • Аналіз інструментів побудови еко систем
  • Піраміда організаційного розвитку та матриця побудови еко-системи
  • Розбір власної еко-системи за пірамідою організаційного розвитку

День 2.

Тренди розвитку бізнесу та суспільства і їх вплив на розвиток еко-систем.

  • Аналіз трендів за матрицею аналізу
  • Використання трендів для фокусування власної еко-системи
  • Впровадження моделі win-win-win у власну еко-систему
  • Презентація попередніх проектів розроблених еко-систем.

День 3.

Тренди розвитку бізнесу та суспільства і їх вплив на розвиток еко-систем.

  • Структурний підхід до формування стратегії.
  • Стратегічна карта Нортона і Каплана.
  • Реконструкційний підхід до формування стратегії (Кім, Моборн)
  • Стратегічна діагностика з використанням інструментів реконструкційного підходу (карта бізнесів, шлях користувача, стратегічна канва)
  • 6 шляхів реконструкції меж ринку. Стратегія Блакитного Океану.
  • Лідерство Блакитного Океану.

Модуль 2-SM. СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

День 1.

  1. Система стратегічного управління
  • планування стратегії
  • реалізація стратегії
  • стратегічний контроль
  • коригування стратегії
  1. Основні елементи стратегії
  • бачення та бізнес місія
  • стратегічні цілі
  • бізнес модель
  • вибір та реалізація стратегії
  1. Класифікація бізнес моделей
  • продуктова бізнес модель
  • логістична бізнес модель
  • бізнес модель, орієнтована на рішення
  1. Знамениті бізнес моделі. Їх особливості та характеристики

День 2.

  1. Система конструювання моделі бізнесу. Підходи
  • трикутник Трейсі&Вірсема
  • шаблон бізнес моделі Остервальдера&Піньє
  • критичні фактори успіху та стратегічний профіль
  1. Структурні елементи бізнес моделі
  • сегменти споживачів
  • ціннісні пропозиції
  • канали збуту
  • відносини з клієнтами
  • ланцюжок створення цінності
  1. Створення цінності та просування її потреби
  • драйвери цінності
  • ціннісно-клієнтські комбінації
  • механізми просування цінності
  1. Речі, про які необхідно не забути
  • об’єм сегменту ринку, розвиток ринку
  • фінансовий прорахунок бізнес моделі
  • конкурентоздатність бізнес моделі

День 3.

  1. Захист ефективної бізнес моделі
  • система захисту
  • рівні захисту
  • залежність захисту від життєвого циклу бізнес моделі
  1. Перетворення бізнес моделі в бізнес план
  • коригування цілей власників, компанії, функціоналів
  • коригування стратегії
  • коригування структури
  • коригування ресурсів
  1. Впровадження проекту по оптимізації бізнес моделі
  • основні етапи
  • відповідальний за проект оптимізації
  • команда проекту оптимізації

Модуль 3-SM. СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ. МИСЛИТИ НА РЕЗУЛЬТАТ.

День 1.

Вступ: Скільки типів мислення треба сучасному менеджерові?

  • Чому так багато книг про мислення для бізнесу? Розумна поведінка у бізнесі. Поняття контексту і контекстний інтелект.
  • Таємниця /Загадка і ухвалення рішень.
  • 7 інтелектів людини.
  • Контекстне мислення в бізнесі.
  • 3-D мислення: forsight, backsight, hindsight.
  • Контекст і його типи, Методологія Cynefin, ухвалення рішень в різних контекстах.
  • Бізнес-організація як поєднання контекстів. Практичне завдання – визначаємо критично важливі контексти свого бізнесу, рефлексія обмежень.
  • Критичне мислення менеджера. Помилки розуміння контексту – виявлення і протидія: пост-все, гранфалун, помилки сприйняття – розвиток критичного підходу. Система 1 і система 2.Практичне завдання – Протидія маніпуляціям і обману, рефлексія обмежень.
  • Експериментальна частина (Arts – Based – Learning) Вoркшоп №1 – Seriously Slow Looking (1-й рівень).

День 2.

Стратегічне мислення.

  • Стратегічний роздум як умова стратегічного процесу. Стратегічні реалії і абстракції, символи, стратегічне бачення і сценарії майбутнього.
  • Мислення великою картинкою – Helicopter view. Пастка тунельного бачення і її подолання.
  • Креативне мислення. Феномен креативності і його присутність у бізнесі. Ресурси креативності, використання аналогій, фреймінг/рефреймінг і зміна точки зору.
  • Цікавість як бізнес-ресурс. Повільні і швидкі зони креативності. Типи креативності. Персональні чинники креативності, їх розвиток і використання. Контекст як ресурс креативності.
  • Практичне завдання – використання креативної техніки.
  • Експериментальна частина (Arts – Based – Learning) Вoркшоп №2 – Стратегія як скульптура.

День 3.

Дизайн-мислення.

  • Методологія IDEO і процес дизайну, причини популярності дизайн-підходу у бізнесі. Зв’язок з креативністю.
  • Мислення образами, знаками, словами, формами і кольором. Візуальні метафори.
  • Прототип (шаблони проектування) і реалізація.
  • Практичне завдання – Brainstorming бізнес-ідеї. Системне мислення. Цілісне/холістичне бачення.
  • Системний погляд на бізнес і організацію. Мислення в жорстких системах. Системні методології, обумовлені контекстом.
  • Креативність і системи. Метафори організації.
  • Системна динаміка – П’ята дисципліна – організація, що навчається, як продукт системного мислення. Мислення в м’яких системах.
  • Практичне завдання – використання системних принципів.
  • Експериментальна частина (Arts – Based – Learning)
  • Вoркшоп №3 – Seriously Slow Looking (2-й рівень).

* дати можуть змінюватись у межах календарного місяця проведення модуля

Події
Модуль програми МВА “Шість типів мислення в бізнесі”
  • Жовтень 24, 2019
  • 10:00 PM to 19:00
  • м. Львів, вул. Зелена, 109, ауд. 108
Тренінг “Подивись на свій бізнес по-новому”
  • Жовтень 25, 2019
  • 10:00 PM to 16:00
  • м. Дніпро
Сертифікаційний курс з BRIT System
  • Грудень 6, 2019
  • 10:00 to 18:00
  • м. Львів, вул. Зелена, 109, ауд. 108
Чим ми можемо бути вам корисні?

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання.

Викладачі

Вартість програми

Літній пільговий період діє до 10 липня 2019 року. В цей період вартість участі у  програмі  Smart  МВА management становить 45 тис. грн. і включає відкриття рахунку у Всеукраїнська асоціація керівників бізнесу – UABL на 5 тис. грн. які зараховуються на баланс учасника і дають доступ до участі в заходах Асоціації.

З 11 липня вартість участі в програмі буде складати  55 тис. грн. включає відкриття рахунку в UABL на 5 тис. грн. які зараховуються на баланс учасника і дають доступ до участі в заходах Асоціації.

ЗареєструватисьНатисніть тут

Контактна особа: Руслан Бельтюков +380 067 674 17 17,

ruslan.beltyukov@uabl.org

Дізнайтесь про нас більше