logos

Smart Innovative MBA Marketing managementдля власників та керівників бізнесу

mba_100215
УНІКАЛЬНІСТЬ ФОРМАТУ ПРОГРАМИ:

Програму читає зіркова команда тренерів, які є визнаними експертами у відомих бізнес-школах України, Литви, Чехії, США та Швейцарії.

Програма є модульною і слухач завершує навчання лише після проходження 3-х модулів.

Програма створена спеціально для керівників великого бізнесу з урахуванням реалій українського ринку.

Завдання програми

  • навчити практичним навикам ефективного управління підприємством;
  • передати досвід сучасних успішних підприємств та експертів бізнесу;
  • надати фахові консультації професійних тренерів та практиків бізнесу;
  • сприяти встановленню ділових контактів з MBA Alumni.

Формат програми

  • Модульне навчання (3 дні протягом 1 міс.)

Програма Smart Innovative MBA Marketing management – спрямована на розвиток компетенцій сучасного управління ринками з метою пошуку успішних ринкових стратегій і захоплення або створення нових ринкових ніш. У програмі розглядаються аспекти зовнішнього і внутрішнього маркетингу.

Модулі програми

Модуль 1-MM. Стратегічний маркетинг та бізнес-моделі

День 1.

  1. Бізнес як система
  • Організація як сукупність процесів. Цикли процесів. Життєвий цикл бізнес-організації.
  • Що бачать і що повинні бачити управлінці при аналізі бізнесу?
  • Ресурсна модель стійкої конкурентної переваги.
  • Системний підхід до вирішення проблем та прийняття рішень.
  • Внутрішні бар’єри в організації. Фактори, які впливають на прийняття рішень управлінцями.
  1. Сутність бізнесу
  • Елементи бізнес-моделі. Що продає Ваша компанія? Ключовий продукт Вашої компанії.
  • Як часто та які саме фактори впливають на зміну ключового продукту Вашої компанії?
  • Сегментування ринку. Сегменти споживачів та їх основні типи. Методи сегментування.
  • Критерії виявлення сегментів. Бази сегментування. Практичні вправи, групова робота

День 2.

  1. Мотиваційна сегментація ринку
  • Типи бізнес-моделей для різних сегментів споживачів.
  • Побудова відносин з Вашими клієнтами. Customer Relationship Management.
  • Вибір стратегій лояльності та позиціонування цих стратегій на ринку.
  1. Цінності для клієнтів
  • Суть та види цінностей. Стратегія та шкала підвищення цінності продукту для клієнта.
  • Створення цінностей в організації. Побудова ланцюга цінностей.
  • «Вузькі місця» в моделі цінностей. Контроль дотримання цінностей.
  1. Канали дистрибуції
  • Фактори вибору каналу дистрибуції.
  • Ключові ресурси. Потоки доходів. Структура витрат.
  • Способи генерування дохідних потоків. Механізми ціноутворення.

День 3.

  1. Бізнес-моделі
  • Типи, класифікація та характеристика бізнес-моделей.
  • Вплив бізнес-моделей на діяльність організації.
  • Схема системних взаємовідносин.
  • Системні параметри для бізнес-моделі. Оцінка.
  • Приклади успішних бізнес-моделей. Аналіз та обговорення.
  1. Проектування бізнес-моделей
  • Інсайти споживачів.
  • Основні елементи впливу споживачів на бізнес-модель.
  • Формалізація моделей бізнесу. Позиціонування. Практична робота.
  1. Ідеї та інновації для бізнес-моделі
  • Важливість інновацій продукту. Принципи, суть та фактори «фіолетової корови».
  • Приклад інновації з руйнуванням правил моделі «вивільненої корпорації».
  • Що насправді означає «фіолетова корова» і чим вона не є насправді?
  • Як отримати «молоко» від «фіолетової корови»?
  • Закон ринкової влади. Свіжі ідеї. Прогнозування реакції споживачів. Практична робота.

Модуль 2-MM.  Партнерство в бізнесі.

День 1. Особисті відносини між партнерами

  • Що таке партнерство в бізнесі, чому підприємці прагнуть до партнерства в бізнесі
  • Переваги наявності партнера в бізнесі. Успішне та неуспішне партнерство – ціна питання
  • Як мінімізувати ризики партнерських розбіжностей
  • Партнерська домовленість – процес чи продукт?
  • Рецепти успішного партнерства. Навіщо мені потрібен партнер, а може, є краща альтернатива?
  • Особиста позиція кожного із власників бізнесу
  • Особисті цілі, цінності і життєва позиція – повинні співпадати
  • Сильні і слабкі сторони – як вигідно використовувати
  • Чому я хочу володіти бізнесом – визначення справжньої мотивації та наміру
  • Чи є обраний партнер найкращим для мене
  • Особисті очікування один від одного, що необхідно кожному партнеру для ефективної праці
  • Процес роботи: індивідуальна практика по аналізу кожного питання з використанням кейсів з доповненням можливих ситуацій із власного досвіду експертів та самих учасників програми.

День 2. Ділові взаємовідносини

  • Ділова позиція кожного із власників бізнесу
  • Єдиний стратегічний план – єдиний курс до спільної цілі
  • Спільне бачення конкурентних переваг компанії
  • Фінансова, кредитна та інвестиційна політики
  • Ставлення до можливих ризиків
  • Стилі та принципи управління
  • Фінансовий звіт, розподілення фінансів та прибутку – прозорість звітності
  • Володіння бізнесом
  • Бачення і стратегічне направлення – про створення документу «система володіння бізнесом»
  • Розподіл часток власності
  • Розподіл прибутку і виплата дивідендів
  • Ролі партнерів в управлінні бізнесом – розподіл відповідальності та уповноважень
  • Внесок і вигода кожного учасника при спільному бізнесі
  • Реалізація можливості контролю над бізнесом: звітність і координація бізнес-діяльності
  • Зворотній зв’язок як інструмент ефективної взаємодії
  • Про роботу Ради власників та необхідності створення наглядової ради
  • Про участь співвласників в інших бізнесах
  • Управління бізнесом
  • Затвердження організаційно-функціональної структури компанії – 1-й та 2-й рівені управління
  • Розподіл управлінських функціональних обов’язків між співвласниками, межі відповідальності та ключові показники результативності
  • Участь співвласників на першому рівні управління
  • Загальний час роботи за тиждень, режим роботи і зарплата кожного співвласника
  • Фінансовий стан співвласників, необхідний рівень доходу сьогодні або «відтермінована» винагорода
  • Принципи підбору, призначення і умови договору генерального директора
  • Основні корпоративні цінності
  • Рівень фінансової звітності, пріоритети по фонду розвитку
  • Механізм прийняття рішень
  • Основні корпоративні принципи
  • Затвердження стартового бюджету

День 3. Майбутнє бізнесу і партнерства

  • Домовленості на майбутнє
  • Вихід співвласника із долі участі
  • Швидке збагачення чи розвиток компанії
  • Необхідні вливання капіталу
  • Прийняття в долю нових співвласників
  • Врегулювання конфліктів
  • Продаж компанії чи закриття компанії
  • Оцінка вартості компанії на різних етапах розвитку
  • Ефективна спільна робота
  • Що кожному партнеру необхідно для успіху
  • Угода про принципи ефективної співпраці
  • Співпраця, що базується на довір’ї
  • Рада співвласників – принципи роботи
  • Партнерська міжособистісна справедливість
  • Письмова партнерська домовленість

Модуль 3-MM. Менеджмент змін. Організаційний дизайн.

День 1.   Організація та головні персонажі

  • Проаналізувати власне підприємство та його потреби у змінах за допомогою професійних «окулярів змін». Прикладаючи до своїх підприємств різні «ландшафтні карти», розглянути та проаналізувати їх на предмет вимог, пов’язаних з процесом змін:
    • в якості живих систем (з т. з. теорії систем);
    • в якості «організмів» із 7 базових елементів;
    • з огляду на фази існування організації/підприємства.
  • Дати огляд історії з теорії організацій, підходів консультування та можливостей створення дизайну певної фірми.
  • Надати можливість ознайомитися з допоміжними для змін моделями поведінки та вміннями.
  • Мислення у процесах росту та обмежень.
  • Розпізнавання «ландшафтних карт» у наших головах.
  • Навчання 1-го та 2-го порядку.
  • Просування вперед петлями  рефлексії.

День 2. Психологічні процеси адаптації та процедурні моделі для проектів змін та процесів змін

  • Розуміння того, як люди реагують на зміни та як вони їх опрацьовують:
  • основні закономірності;
  • поводження зі змінами, які сприймаються як позитивні (Conner);
  • поводження зі змінами, які сприймаються як негативні (Kübler Ross).
  • Процедурні моделі для змін (стосовно проектів і стосовно процесів):
  • первинна модель Курта Левіна (Kurt Lewin);
  • модель Коттера (Kotter) як орієнтир і основа для сучасних підходів;
  • різні підходи на цій основі в залежності від ступеня залучення персоналу та бажаної стійкості результату.
  • Передбачене опрацювання теорії із застосуванням конкретних планів щодо змін учасників або їх особистого досвіду (нагода опрацювати власні випадки з практики).

День 3. Проект змін та його практичне втілення

  • Конкретні проекти реформування.
  • Що таке проект змін (Change Projekt)?
  • Рішення по процедурі в залежності від ситуації.
  • Планування проектів та їх втілення в життя:
  • Проектний менеджмент у проектах змін;
  • З яких елементів конструкції вони складаються?
  • Труднощі, з якими стикається керівник проекту змін
  • Робота над випадками з практики учасників (нагода попрацювати над власним кейсом)
  • Трансфер досвіду, отриманого на семінарі, у повсякдення учасників.
  • Визначення кроків для втілення на практиці.
Події
Модуль програми МВА “Шість типів мислення в бізнесі”
  • Жовтень 24, 2019
  • 10:00 PM to 19:00
  • м. Львів, вул. Зелена, 109, ауд. 108
Тренінг “Подивись на свій бізнес по-новому”
  • Жовтень 25, 2019
  • 10:00 PM to 16:00
  • м. Дніпро
Сертифікаційний курс з BRIT System
  • Грудень 6, 2019
  • 10:00 to 18:00
  • м. Львів, вул. Зелена, 109, ауд. 108
Чим ми можемо бути вам корисні?

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання.

Викладачі

Вартість програми

Літній пільговий період діє до 10 липня 2019 року. В цей період вартість участі у  програмі  Smart  МВА management становить 45 тис. грн. і включає відкриття рахунку у Всеукраїнська асоціація керівників бізнесу – UABL на 5 тис. грн. які зараховуються на баланс учасника і дають доступ до участі в заходах Асоціації.

З 11 липня вартість участі в програмі буде складати  55 тис. грн. включає відкриття рахунку в UABL на 5 тис. грн. які зараховуються на баланс учасника і дають доступ до участі в заходах Асоціації.

ЗареєструватисьНатисніть тут

Контактна особа: Руслан Бельтюков +380 067 674 17 17,

ruslan.beltyukov@uabl.org

Дізнайтесь про нас більше