logos

Модуль програми Executive МВА “Побудова системи інтернет-маркетингу в компанії”

  • Лютий 20 – 22, 2020
  • 10:00 PM to 19:00
  • м. Львів, вул. Професора Буйка, 2, 3-й поверх, Prostir.Pro - Meeting Space
  • +38 (067) 674 17 17

Мета модуля:

  • Навчити власників та керівників бізнесу правильно використовувати наявні інформаційні системи для підвищення ефективності бізнесу та оптимізації роботи в сфері Інтернет-маркетингу та рекламних компаній підприємства.

Цільова аудиторія:

  • власники та керівники середнього/великого бізнесу
  • ТОП-менеджери та управлінці бізнесу
Програма модуля

День 1. 

Введення в інтернет-маркетинг

  • Чому власнику важливо розуміти як працює інтернет-маркетинг?
  • Що потрібно для формування стратегії просування в інтернеті?
  • 7 питань для перевірки вашої стратегії;
  • Як ваша місія і продукт впливають на підхід до реклами?
  • Детальний аналіз стратегії просування конкурентів;
  • Зріз по конкурентах як основа для формування цілей і бюджетування;

Практика:

  • Учасники проведуть конкурентний аналіз інструментами Similarweb, Semrush, Serpstat

Складання портрета цільового клієнта

  • Збираємо дані з систем веб-аналітики та соціальних мереж;
  • Робота з даними по аудиторіях Google Analytics;
  • Facebook Analytics, Youtube Analytics, Facebook Audience Insights;
  • Опитування, фокус-групи, глибинні інтерв’ю;
  • Що можна дізнатися з відгуків про вас і конкурентів?

Практика:

  • Учасники сформують детальний портрет своєї цільової аудиторії

День 2.

Порядок оцінки ефективності просування

  • Постановка цілей (SMART, макро- і мікроконверсіі);
  • Відстеження конверсії (Google Analytics, системи call-tracking);
  • Ліди ≠ продажу. Пов’язуємо з CRM, будуємо наскрізну аналітику;
  • Які показники варто враховувати, а які ні;
  • Формуємо звіт про ефективність трафіку для інтернет-маркетолога;
  • Умови роботи на ринку з фрілансерами і агентствами;
  • Як сформувати мотивацію для інтернет-маркетолога, щоб він не пропав?

Практика:

  • Учасники опишуть цілі, сформують систему показників для управлінського контролю;

Робота з системами веб-аналітики. Практика

  • Огляд інтерфейсу Google Analytics; Настройка цілей і подій в Google Analytics;
  • Позначка посилань через URL Builder;
  • Робота з сервісом скорочення посилань bit.ly;
  • Призначені для користувача звіти, сегменти і фільтри;

Практика:

  • Учасники навчаться правильно аналізувати звіти по ефективності онлайн-ресурсів.

День 3. 

Вибір майданчика для комунікації

  • Що вибрати свій сайт або сторонні ресурси?
  • Продажу на маркетплейсах (Prom, Rozetka, ітд)
  • Організація підтримки сайту – аутсорс або інхауз?
  • Критерії вибору підрядника по розробці;
  • Базові принципи А / В тестування і поліпшення веб-ресурсів;

Практика:

  • Учасники визначяться з майданчиками для роботи онлайн

Планування і бюджетування реклами

  • основні джерела платного трафіку;
  • рекламні можливості таргетингу;
  • робота з інтерфейсами Google Ads та Facebook Ads;
  • як прогнозувати охоплення і трафік в ніші;
  • формування медіаплану і бюджету;
  • бюджетування тестової рекламної кампанії;
  • аналіз та корегування рекламної кампанії;
  • де гроші? Оцінка повернення інвестицій на основі медіаплану;

Практика:

Учасники сформують чернетку медіаплану і бюджет для тестової рекламної кампанії;

Модуль проводить:

 

Антон Воронюк – керівник академії WebPromoExperts. Директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo.

Досвід роботи в інтернет-маркетингу з 2007 року. Сертифікований фахівець Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Яндекс Директ, Бегун. Тренер в академії Google для агентств.

КОНТАКТНА ОСОБА

Контактна особа: Михайло Чорний, 0962431089 m.chorniy@uabl.org

ЗареєструватисьНатисніть тут

Події
Модуль програми Executive МВА “Стратегічний менеджмент. Концепція бізнесу”
  • Березень 19, 2020
  • 10:00 PM to 19:00
  • м. Львів, вул. Зелена, 109, ауд. 108
Чим ми можемо бути вам корисні?

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання.